فقط برای خودم

باز هم میگم فقط برای خودم

فقط برای خودم

باز هم میگم فقط برای خودم

دانلود رایگان معروف ترین و قدرتمند ترین دیکشنری جهان آکسفورد Oxf

دانلود رایگان معروف ترین و قدرتمند ترین دیکشنری جهان آکسفورد Oxford Advanced Learner's Dictionary 8th Edition 2010

Oxford_Advanced_Learners_Dictionary_8th_Edition_2010_[www.MihanDownload.com]_2.jpgامروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان افراد به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان کشوری به راحتی می تواند با افراد آن کشور ازتباط برقرار کند به همین خاطر کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. اما یادگیری زبان برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خاجه شرکت کنند و وقت خود را صرف یاد گیری زبان نمایند. به همین منظور این دسته از افراد برای برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی نظیر دیکشنری استفاده می کنند. داشتن یک دیکشنری کامل در هر رایانه بسیار ضروری است زیرا مطمئنآ هر فرد در طول روز با لغات و اصطلاحات مختلفی رو به رو می شود که توانایی تر جمه آنها را ندارد در نتیجه برای پیدا کردن معنی کلمات از نرم افزار دیکشنری استفاده می کنند. تا به حال در زمینه ساخت نرم افزارهای دیکشنری شرکت های متعددی پا به عرصه قدرت نهاده اند اما تنها نرم افزارهای چند شرکت توانسته پاسخ گوی این نیاز کاربران باشد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم در سالهای متوالی از سوی کاربران به عنوان دیکشنری برتر انتخاب شده است.
نرم افزار Oxford Advanced Learner's Dictionary 8th Edition 2010 یکی از قدیمی ترین و پر فروش ترین دیکشنری های حال حاضر جهان می باشد که هر ساله شرکت سازنده آن ورژن جدید از این نرم افزار معروف را منتشر می کند که در آن بسیاری از لغات و اصطلاحات جدید اضافه شده و اشکالاتی که در نسخه های قدیمی نرم افزار وجود داشته برطرف می شود. در این ورژن 2010 این نرم افزار هم بیش از چندین هزار لغت به نرم افزار معرفی شده تا کاربران در هنگام یافتن و ترجمه لغات با مشکل رو به رو نشوند. این دیکشنری به دلیل کامل بودن مورد توجه بسیاری از کارشناسان زبان قرار گرفته به طوری که در هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کار آموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین اکثر اساتید دانشگاه ها برای یادگیری و درک بهتر مفاهیم زبان به داشجویان خود استفاده از این نرم افزار را پیشنهاد می کنند. جالب است بدانید بیش از سی میلیون نفر در سراسر دنیا از این دیکشنری برای ترجمه و آموزش زبان استفاده می کنند. در فروشگاه های عرضه محصولات آموزش و یادگیری زبان این دیکشنری به صورت یک پک که شامل یک کتاب و یک سی دی است به فروش می رسد. همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این مجموعه پر طرفدار را به صورت کاملآ رایگان و به همان شکل اورجینال با لینک مستقیم برای دانلود شما کاربران عزیز در سرورهای پر سرعت میهن دانلود قرار داده است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- تعداد 183 هزار کلمه، عبارت و معنی آمریکایی و انگلیسی به همراه 85 هزار مثال.
- داشتن تعداد تعداد 5 هزار کلمه برای مطالعه در زمینه علوم، ریاضیات، رایانه، ادبیات و کسب و کار.
- داشتن تعداد 2 هزار کلمه جدید و معنی از لهجه آمریکایی و انگلیسی.
- داشتن تعداد 20 هزار ریشه کلمات.
- داشتن تعداد 200 هزار جملات مثال اضافی.
- داشتن تعداد 700 ورودی برای کلمات استرالیایی، هندی، آفریقایی شرقی و ...
- دارا بودن بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر دنیا.
- داشتن تعداد 10 هزار کلمه مرتبط فرهنگی آمریکایی و انگلیسی.
- داشتن تعداد زیاد نقشه های رنگی.
- داشتن تعداد 3 هزار کلید واژه مورد نیاز هر دانشجو.
- داشتن تعداد بیش از 2 هزار تصویر مرتبط با کلمات.
- داشتن تعداد 32 صفحه شامل گروه های کلمات مرتبط.
- داشتن تعداد 200 کلمه مترادف خاص.
- داشتن تعداد 7 هزار کلمه مترادف و متضاد.
- داشتن تعداد 2.600 لغت دانشنامه ای.
- دارای 64 صفحه آموزش تصویری لغات.
- دارای 32 صفحه آموزش لغات Vocabulary.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...

توجه!
- پس از دانلود تمام پارتهای ویندوز، با کمک نرم افزار Winrar (آخرین نسخ
ه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را با کمک نرم افزارهای رایت دیسک مانند Nero (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) با سرعت 4x بر روی یک سی دی خام رایت نمایید.
- برای رجیستر نرم افزار باید فایل موجود در پوشه Crack را در محل نرم افزار کپی نمایید.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی و ترجمه به زبان های مختلف

دانلود نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی و ترجمه به زبان های مختلف Portable 8 in 1 English Dictionary


8in1.English.Dic.Por_www.mihandownload.com.jpg
Portable 8 in 1 English Dictionary نام نرم افزاری مفید و کاربردی است که با استفاده از آن می توانید زبان انگلیسی را بهتر فرا بگیرید. این نرم افزار به شما امکان بهبود مکالمه ، افزایش قدرت ادراک مطلب ، یادگیری کلمات جدید و یادگیری تلفظ صحیح واژگان را می دهد. بیش از 2000 عکس و فایل گرافیکی بکار برده شده در نرم افزار و امکان شنیدن تلفظ بیش از 7000 واژه و صرف افعال به شما در یادگیری کمک خواهند کرد تا به بهترین نحو زبان انگلیسی را یادبگیرید. اما یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم نرم افزار امکان ترجمه کلمات به 11 زبان دیگر مانند روسی ، آلمانی ، اسپانیایی ، چینی ، کره ای ، فرانسوی ، ویتنامی ، پرتغالی ، لهستانی ، ژاپنی و عربی است که مجموعه پیش روی را بسیار قدرتمند و کمیاب می سازد. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان جستجو در میان کلمات با 10 روش مختلف ، امکان استفاده از 39 تم زیبا و متنوع گنجانده شده در نرم افزار ، امکان تمرین تلفظ لغات اشاره کرد که هریک می توانند سهولت استفاده و یادگیری را افزایش دهند. این مجموعه را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود و به صورت پرتابل (قابل حمل) دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پیشرفت مهارت های زبان انگلیسی.
- دارای بیش از 2000 عکس برای درک بهتر مطالب و معانی.
- امکان شنیدن تلفظ بیش از 7000 واژه.
- امکان ترجمه به زبان های: روسی ، آلمانی ، اسپانیایی ، چینی ، کره ای ، فرانسوی ، ویتنامی ، پرتغالی ، لهستانی ، ژاپنی و عربی.
- قابلیت جستجو به 10 روش مختلف در میان کلمات.
- دارای 39 تم زیبا.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی The Complete Engli

دانلود رایگان مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی The Complete English Grammar Series


The_Complete_English_Grammar_Series_[www.MihanDownload.com].jpg10iDVD فقط با حجم 1 گیگابایت!
امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با مردم آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان و نیز نیز نرم افزارهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. تا به حال در سایت میهن دانلود نرم افزارهای مختلفی را در زمینه ی آموزش زبان برای شما کاربران محترم قرار داده ایم نرم افزارهایی مانند Rosetta Stone, Tell Me More English, Learn to Speak English Deluxe و... که هر کدام از آنها مورد توجه بسیاری از شما کاربران قرار گرفت از همین رو امروز هم یکی دیگر از نرم افزارهای آموزش زبان را برایتان آماده کرده ایم. The Complete English Grammar Series نام مجموعه ای است که در امر آموزش گرامر زبان انگلیسی به افراد علاقه مند کمک می کند. همانطور که می دانید گرامر هر زبان یکی از ارکان اصلی آن به شمار میرود زیرا تا وقتی که هر فرد با گرامر زبان مورد نظر خود آشنا نباشد هرگز نمی تواند به درستی و با تسلط کامل به زبان مورد نظر خود صحبت کند و یا جمله ای را بنویسد. شما با استفاده از این مجموعه به آسانی می توانید با گرامر و نکات دستوری زبان انگلیسی به صورت دقیق و کامل آشنا شوید. در واقع این مجموعه شامل 10 دی وی دی می باشد که البته بهتر است به جای بکار بردن نام دی وی دی از عنوان برنامه استفاده کنیم زیرا حجم هیچ کدام از این برنامه ها حتی با ظرفیت یک سی دی هم برابری نمی کند. درون هر کدام از این برنامه ها دو فایل متنی و ویدیوی قرار گرفته که مجموعآ شامل 14 ساعت آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. در واقع شما با اجرای فایل PDF که یک فایل متنی است می توانید نکات دستوری زبان انگلیسی را مشاهده کنید و در کنار آن با اجرای فایل MP4 که یک فایل ویدیویی است می توانید با مشاهده آن همراه با مشاهده متون فایل پی دی اف خیلی راحت گرامر زبان انگلیسی را فرا بگیرید. این روش مانند همان روش کتاب و سی دی است که اکثر آموزشگاه های زبان آنها را به دانش آموزان خود پیشنهاد می کنند که در اینجا به صورت پیشرفته تر در غالب یک کتاب الکترونیکی و یک فایل ویدیویی در اختیار افراد علاقه مند قرار گرفته است. شما با مطالعه این مجموعه و فراگیری آن می توانید در بسیار از آزمون ها که به صورت بین المللی برگزار می شوند مانند SAT, TOEFL, GED, and GRE شرکت کنید و سطح دانش خود را از زبان انگلیسی محک بزنید. آموزش هایی که در این برنامه ها به افراد ارائه می شود عبارتند از ساختار جمله ، ساختمان جمله ، افعال ، ضمایر ، صفات ، قید ها و بسیاری از نکات دستوری و گرامز زبان انگلیسی که قطعآ پس از کار با این مجموعه متوجه آنها خواهید شد. این بسته آموزشی با قیمیتی معادل 399.50 دلار در بازاهای جهانی به فروش میرسد اما سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی بر خلاف اکثر سایت های ایرانی که این مجموعه را با قیمت هایی بسیار بالا برای فروش قرار داده اند، به صورت کاملآ رایگان از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
جهت دانلود و مشاهده مشخصات جزئیات دی وی دی ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

این 10IDVD شامل:
DVD 01: English Grammar: Sentence Structure
DVD 02: English Grammar: Parts of Speech
DVD 03: English Grammar: Sentence Complements
DVD 04: English Grammar: Verbs
DVD 05: English Grammar: Pronouns
DVD 06: English Grammar: Agreement
DVD 07: English Grammar: Modifiers
DVD 08: English Grammar: Parallel Structure
DVD 09: English Grammar: Punctuation
DVD 10: English Grammar: Spelling & Capitalization

موضوعات هر کدام از دی وی دی ها شامل:
The programs include:
- Sentence Structure
- Recognizing and using the four types of sentence structures
- Identifying subjects, predicates, and clauses
- Building sentences by combining clauses
- Avoiding run-ons, fragments, and other common errors
- Parts of Speech
- Recognizing the parts of speech
- Constructing sentences with verbs, nouns, and pronouns
- Connecting thoughts with prepositions and conjunctions
- Adding color with adjectives and adverbs
- Sentence Complements
- Using complements in sentences to complete thoughts
- Understanding transitive and intransitive verbs
- Distinguishing between direct objects and indirect objects
- Describing subjects with complements and linking verbs
- Verbs
- Understanding how to use the six essential verb tenses
- Mastering the tenses of irregular verbs
- Avoiding mistakes with tricky verbs such as lie and lay
- Using the subjunctive mood correctly
- Pronouns
- Using personal, indefinite, interrogative, and relative pronouns
- Mastering the subjective, objective, and possessive cases
- Differentiating between who and whom
- Conquering elliptical clauses and other tough pronoun problems
- Agreement
- Mastering subject-verb and pronoun-antecedent agreement
- Understanding how number and gender affect agreement
- Using indefinite pronouns correctly
- Solving the trickiest agreement problems
- Modifiers
- Adding spice to your sentences with adjectives and adverbs
- Recognizing misplaced and dangling modifiers
- Using comparatives and superlatives correctly
- Avoiding common pitfalls when using modifiers
- Parallel Structure
- Understanding how parallel structure links related ideas
- Using parallelism with gerunds, infinitives, and verbs
- Recognizing and avoiding errors in parallelism
- Crafting correct sentences using ellipsis
- Punctuation
- Using - and not abusing - commas
- Conquering colons and semicolons
- Understanding periods, question marks, and exclamation points
- Mastering quotation marks, parentheses, dashes, and other marks
- Spelling and Capitalization
- Unlocking the secrets of good spelling
- Applying simple spelling rules - and recognizing the "exceptions"
- Mastering plurals, prefixes, and suffixes
- Understanding when to capitalize words - and when not

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان نرم افزار پر طرفدار و معتبر آموزش زبان انگلیسی Lea

دانلود رایگان نرم افزار پر طرفدار و معتبر آموزش زبان انگلیسی Learn to Speak English Deluxe 10


Learn_to_Speak_English_Deluxe_10_[www.MihanDownload.com].jpgاز مبتدی تا پیشرفته!
امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با مردم آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان و نیز نیز نرم افزارهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است.
تا به حال در سایت میهن دانلود نرم افزارهای مختلفی را در زمینه ی آموزش زبان برای شما کاربران محترم قرار داده ایم نرم افزارهایی مانند Rosetta Stone, Tell Me More English,i 101 Languages of the World و... که هر کدام از آنها مورد توجه بسیاری از شما کاربران قرار گرفت از همین رو امروز هم یکی دیگر از نرم افزارهای آموزش زبان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Learn to Speak English Deluxe 10 جز پر طرفدارترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی به شمار می رود زیرا بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه، آموزش زبان را از سطوح کاملآ مقدماتی و پایه آغاز می کند از همین رو افرادی که هیچ پیش زمینه ای از زبان انگلیسی ندارند استفاده از این نرم افزار بهترین گزینه برای آنها خواهد بود. این نرم افزار فقط کاربر را تحت تاثیر قرار نمی دهد بلکه دستورهای گرامری را هم به خوبی به او یاد می دهد. شرکت سازنده این نرم افزار طی کردن دوره های آموزشی آنرا برابر با دو سال یادگیری زبان انگلیسی در کالج های لندن می داند. هر یک از دروس این نرم افزار شامل لیستی از لغات جدید ، داستان مرتبط با همان آن درس ، دیالوگ های متنی و صوتی ، مکالمه ، تاپیک های گرامری ، لابراتوار مکالمه زبان و ساعت ها تمرین می باشد. همچنین در جریان یادگیری زبان بازی های سرگرم کننده ای قرار دارد که کاربر میتواند از آن برای رفع خستگی خود استفاده کند. علاوه بر این نرم افزار از تکنولوژی Speech Recognition پشتیبانی می کند که شما میتوانید با کمک آن لهجه خود را در هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی بسنجید و اگر در لهجه شما ضعف هایی وجود داشت با راهنمایی نرم افزار این ضعف ها را برطرف کنید. همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این نرم افزار آموزش زبان را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:

- آموزش زبان انگلیسی از سطوح کاملآ مقدماتی و پایه.

- دارا بودن چهل درس آموزش زبان انگلیسی برای کاربران.

- بهره گیری از تکنولوژی Speech Recognition جهت تشخیص لهجه.

- داشتن دروس صوتی با فرمت MP3 برای استفاده همراه در موبایل و iPod و ...

- داشتن بازهای سرگرم کننده در جریان آموزش جهت رفع خستگی کاربر.

- داشتن تمرین های متعدد و دوره ای جهت یادگیری بهتر دروس.

- داشتن گرامر کامل ، لغات ، مکالمه ، تلفظ و ... زبان انگلیسی.

- داشتن دروس مختلف به صورت فایلهای متنی ، صوتی و ویدیویی.

- داشتن سیستم امتیاز و نمره دهی برای ترقیب کاربر.

- داشتن گرامر کامل ، لغات ، مکالمه ، تلفظ و ... زبان انگلیسی.

- دارا بودن محیط ساده نرم افزاری جهت کاربرد راحت و آسان.

- و ...


توجه!

پس از دانلود تمام پارتها با کمک نرم افزار Winrar (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را با کمک نرم افزارهای رایت دیسک مانند Nero (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) بر روی یک DVD خام رایت کنید.

حال اقدام به نصب نرم افزار از روی DVD نمایید پس از نصب نرم افزار وارد پوشه Quick Time شده و این نرم افزار را نیز نصب کنید.

همچنین برای استفاده از فیلمهای آموزشی می بایست فایلهای موجود در پوشه Data را از مسیر:

I:\Learn to Speak English Deluxe 10 [www.MihanDownload.com]\Installation\Setup\ProgramFilesFolder\eLanguage\Learn To Speak English 10\Data

که در دی وی دی قرار دارند در مسیر پیش فرض نصب نرم افزار:

C:\Program Files\eLanguage\Learn To Speak English 10\Data

کپی کنید.


ادامه مطلب ...

دانلود رایگان نرم افزار آموزش و یادگیری 101 زبان زنده جهان 101 L

101_Languages_of_the_World_[www.MihanDownload.com].jpg4 سی دی کامل!

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با مردم آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما حضور در این کلاسها برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی بهره میگیرند. تا به حال در سایت میهن دانلود نرم افزارهای مختلفی را در زمینه ی آموزش زبان برای شما کاربران محترم قرار داده ایم نرم افزارهایی مانند Rosetta Stone, Tell Me More English, Oxford Advanced Learner's Dictionary و... که هر کدام از آنها مورد توجه بسیاری از شما کاربران قرار گرفت از همین رو امروز هم یکی دیگر از نرم افزارهای آموزش زبان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار i101 Languages of the World جز برترین نرم افزارهای آموزش زبان های مختلف جهان به شمار می رود و شما با کمک آن به راحتی می توانید به اموزش زبانهای کشورهای مختلف بپردازید. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است است 101 زبان از کشورهای مختلف در آن قرار گرفته که قادر است با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به شما در یادگیری زبان مورد نظرتان کمک کند. اگر برای یک سفر کاری نیازمند به آموزش زبان آن کشور هستید و یا برای تحصیل در هر کدام از کشورهای خارجی نیازمند به آموزش زبان آن کشور دارید بهترین گزینه استفاده از این نرم افزار است زیرا با پشتیبانی از زبان 101 کشور به جرات میتوان آنرا منبع و مرجع آموزش زبانهای مختلف دانست. امکاناتی همچون تلفظ صحیح واژگان با لهجه کشور مورد نظر ، تجزیه و تحلیل تلفظ کاربر ، املای صحیح جملات ، بهره گیری از تکنولوژی های نوین آموزشی و بسیاری از از امکانات و قابلیت های بسیار عالی دیگر در این مجموعه آموزش زبان قرار گرفته که با کمک آنها به راحتی و ظرف کوتاهترین مدت می توانید اقدام به یادگیری زبان کشور مورد نظر خود نمایید. همچنین 140000 کلمه و 25000 عبارت در این نرم افزار گنجانده شده که از این ارقام حدود 5000 لغت مربوط به هر کدام از زبان هاست. این مجموعه در 4 عدد سی دی آموزشی منتشر شده که ما هر کدام از آنها را به صورت جداگانه و با ذکر مشخصات کامل هر سی دی برای دانلود شما عزیزان  قرار داده ایم. اگر هم اکنون در سایت گوگل به جستجوی این مطلب بپردازید تنها سایتی که یافت می شود میهن دانلود خواهد بود زیرا میهن دانلود مفتخر است که به عنوان نخستین سایت ایرانی این مجموعه عظیم آموزش زبان را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورها پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران محترم قرار داده است البته در چند روز آینده سایت هایی که همیشه بدون ذکر منبع از میهن دانلود کپی می کنند به جمع قرار دهنده گان این مطلب اضافه خواهند شد!

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- آموزش 101 زبان کشورهای مختلف جهان.
- آشنایی با لغات و جملات در هر زبان و یادگیری آنها.
- کاربرد آسان برای رده های سنی مختلف.
- دارا بودن قابلیت تلفظ صحیح جملات و عبارات با لهجه کشور مورد نظر.
- آشنایی با گرامر زبان مورد نظر و یادگیری آن.
- دارا بودن 140000 کلمه و 25000 لغت.
- قرار داشتن 5000 لغت در هر زبان.
- بهره گیری از تکنولوژی های جدید در امر آموزش.
- امکان برسی املای صحیح جملات.
- قابلیت SlowSound جهت یادگیری بهتر.
- و ...

CD 1:
Brazilian
French
German
Italian
Latin
Polish
Russian
Swedish

CD 2:
Arabic
Chinese
Czech
Danish
English
Finnish
Greek
Hebrew
Indonesian
Irish
Japanese
Korean
Norwegian
Portuguese
Romanian
Swahili
Tagalog
Thai
Turkish
Ukrainian

CD 3:
Albanian
Azerbaijani
Basque
Belorussian
Bengali
Bulgarian
Canadian French
Catalan
Croatian
Esperanto
Estonian
Farsi
Haitian Creole
Hindi
Hungarian
Latvian
Lithuanian
Quechua
Scottish Gaelic
Serbian
Urdu
Vietnamese
Yiddish
Zulu

CD 4:
Afrikaans
Breton
Dutch
Flemish
Galician
Guarani
Hawaiian
Icelandic
Luganda
Luxembourgish
Malagasy
Malay
Pidgin English
Slovak
Slovene
Somali
Sotho
Spanish
Tahitian
Tswana
Welsh
Wolof
Xhosa
Yoruba


دوستان عزیز توجه داشته باشند که حجم هر کدام از این سی دی ها دقیقآ 700 مگابایت است که ما با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های فشرده سازی حجم آنها را تا حد ممکن کم نمودیم و تا نصف کاهش داده ایم تا شما عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید این مجموعه آموزش زبان را دریافت نمایید.

همچنین در لیست بالا 75 زبان قرار گرفته که 25 زبان دیگر به گفته ی شرکت سازنده ی نرم افزار به صورت برنامه های vocabulary و flashcard در هر کدام از سی دی ها به کاربران ارائه می شود.

پس از دانلود تمام پارتها با کمک نرم افزار Winrar (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را با کمک نرم افزارهای رایت دیسک مانند Nero (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) با سرعت 4x بر روی یک سی دی خام رایت نمایید.

ادامه مطلب ...